fbpx
Scroll Top
ANDREA BOCELLI
Често задавани въпроси

Непосредствено преди пускането на билетите в продажба, феновете ни задават много въпроси, свързани с концерта и начините за покупка на пропуски. Съставихме това ръководство, за да Ви помогнем да се ориентирате през процеса. Работим усилено, за да направим всичко възможно, билетите да попаднат само в ръцете на истински фенове.

ПОКУПКА НА БИЛЕТИ

Официалният сайт за продажба на билети за концерта е www.ticketstation.bg. Билети ще могат да бъдат закупени единствено ОНЛАЙН и от РЕГИСТРИРАНИ* потребители с валиден имейл адрес. За да се регистрирате, посетете www.ticketstation.bg и изберете „Регистрация“. След това изберете събитието и следвайте указанията на страницата за успешно завършване на процеса.

Съветваме Ви да си направите регистрация направите предварително, тъй като се очаква сериозен интерес в деня на продажбите и забавяне на процесите в сайта. Ако вече имате регистрация, не е нужно да правите такава повторно. Само като регистрирани потребители можете да пристъпите към заплащане на избраните от вас места. Можете да ползвате и следния наръчник: https://ticketstation.bg/bg/n807-buy-ticketstation

Организаторите на събитието Fest Team и Charm Music, заедно с Ticket Station, се борят с неетичната препродажба на билети.

Не, билетите за това събитие НЕ са поименни. На всички закупени билети ще пише само името на регистрирания потребител, който ги е закупил. Имайте предвид, че регистрацията на сайта на www.ticketstation.bg е задължително условие за покупка.

Билети ще можете да закупите само и единствено онлайн в сайта на единствения оторизиран търговец за събитието TicketStation. Билети на място няма да се предлагат.

10 сутринта българско време в петък, 08 март 2024г.

Всички места за събитието са СЕДЯЩИ. За да можете да ползвате седящо място, е нужно да закупите билет. Цените ще бъдат различни, в зависимост от разпределението по сектори. Те ще са фиксирани в диапазон от 99лв. до 400лв. Фиксираните цени не включват такса платежен метод и административна такса. Всички билети се облагат допълнително с административна такса за резервация от максимум 6 процента плюс максимум 1,5% такса за трансакция на поръчка.

Молим клиенти, които имат издадени решения от ТЕЛК и желаят да посетят събитието, да изпратят сканирано решение до info@festteam.bg, за да съдействаме.

Всеки регистриран потребител има право да закупи до 8 билета. Това ограничение е в сила, за да се даде справедлив шанс на възможно най-много хора да закупят билети.

Ще трябва да опитате да направите друга поръчка с друг потребител и карта за разплащане.

Да, можете спокойно да закупите билети за Ваш близък като подарък, без да се налага да присъствате на събитието.

Няма ограничение на възрастта. Все пак Ви съветваме да вземете под внимание силния звук на музиката, който може да бъде опасен за слуха на подрастващите. Посетители под 18 години няма да бъдат допуснати без придружител.

Деца до 11г. възраст (ненавършени) могат да влязат безплатно, като е нужна единствено попълнена Декларация за придружител в 2 екземпляра (такава ще може да се попълни и на входа). Те обаче не получават резервирано седящо място и ще е нужно да бъдат настанени заедно с родителя/придружителя на един стол. Ако желаете детето да ползва отделно седящо място, ще е нужно закупуването на отделен билет за него.
Посетители под 18г. няма да бъдат допуснати без придружител.

Вашите билети са дигитални. Те ще бъдат издадени не по-рано от 14 дни преди събитието. Няма да получите билет при покупка, а само разписка, удостоверяваща правото Ви да получите билета си. TicketStation ще информира посетителите по имейл, когато билетите са вече достъпни. Ще можете да ги откриете и в Профила си в ticketstation.bg > секция „Моите билети“

Билетите от най-високата ценова категория по правило са тези най-близо до сцената и съответно с най-добър изглед към нея.

ПРАВИЛА ЗА ДОСТЪП

За да получите достъп до концерта, трябва да носите билета си с ясен и неповреден видим баркод. Няма нужда да печатате билета си. Може да се наложи да предоставите Вашето имейл-потвърждение на резервацията, както и валиден документ за самоличност със снимка, който съответства на името в потвърждението.

Допустимите документи за самоличност са актуална лична карта, актуална шофьорска книжка, актуален паспорт.

Първо, проверете папката си с нежелана поща или спам. В натоварени периоди имейлите за потвърждение може се забавят с до 72 часа, докато пристигнат. Ако след изтичане на 72 часа и успешна транзакция все още не сте получили потвърждение, свържете се с българския отдел за обслужване на клиенти на мейл contact@ticketstation.bg.

Моля, уверете се, че телефонът Ви е напълно зареден или в краен случай – имате отпечатани билети, преди да тръгнете, за да избегнете подобни ситуации. Разбира се, ако се случи нещо извън вашия контрол , моля, отидете до касите на Ticket Station на място, където колеги ще се опитат да Ви помогнат да намерите поръчката си.

Моля, свържете се с българския отдел за обслужване на клиенти на e-mail info@ticketstation.bg  или на телефон +359887117774

Опасяваме се, че при успешна покупка, според условията и правилата на организатора и на сайта, с които Вие се съгласявате, НЕ е възможно билетите да бъдат върнати. В този случай, можете:

  • Да предоставите билетите на някой друг по Ваш избор, който желае да ги ползва. Моля да им осигурите достъп до платежния документ и потвърдителния имейл за покупката.

Професионални камери (считани за камери със сменяеми лещи), видео и записващо оборудване са строго забранени. Камерите за лична употреба и камерите на смартфоните са допустими.

TicketStation ще уведоми всички, закупили билети, кога ще отворят вратите за шоуто. Оставете си достатъчно време, за да влезете преди началото на концерта – желателно е да дойдете поне два часа преди официалното начало на концерта (часът е ориентировъчен и може да бъде променен)

Не се притеснявайте, ще опитаме да Ви помогнем. Посетете касата на Ticket Station на място, където колегите ще опитат да Ви помогнат да разберете какво може да се е объркало. Запомнете, НЕ купувайте билет от някого, когото не познавате лично на улицата, ИЛИ от неоторизиран вторичен уебсайт за билети.

ДОПЪЛНИТЕЛНИ ВЪПРОСИ

Поради условието, че единствено регистрирани потребители могат да закупят билети за настоящото събитие през платформата на TicketStation, е желателно да го направите предварително, за да улесните процеса на завършване на поръчката. Това Ви дава предимства, сред които:

  • винаги да имате достъп до закупени билети, дори ако изтриете мейла с потвърждение по погрешка в Секция „Моите билети“
  • да се възползвате от преференциални цени и условия, свързвайки Fest Club акаунта си с TicketStation

Не, за настоящото събитие няма нужда от поименно издаване на билети.

Можете да ползвате всеки валиден билет (закупен от Ticketstation), стига да е предоставен от Ваш познат или човек, на когото имате доверие. Не купувайте билети от непознати, или от нерегламентирани сайтове, например Viagogo, защото може да Ви бъде отказан достъп.

Да, имената на билета, са тези на купувача и това е нормално. Няма нужда от смяна, тъй като билетите за това събитие не са поименни.

По желание, ще можете да разпечатате сами получените билети. Обърнете внимание, че ще получите билетите си не по-рано от 14 дни преди концерта.

Не, не е необходимо.

Да, можете да предоставите билетите си на друг посетител по Ваш избор. В случай на изключителна ситуация, свържете се с българския отдел за обслужване на клиенти на info@ticketstation.bg.

Не, за събитието не се предлагат отстъпки.

Не, няма проблем. За това събитие не се изисква поименно издаване на билети.

За всякакви въпроси, чиито отговори не намирате по-горе, можете да пишете на info@ticketstation.bg, както и да се обаждате на телефон +359887117774 всеки работен ден между 10:00 и 18:00.