Scroll Top
mc
mc
mc

Да купуваш спомени, които не могат да се купят с пари

Mastercard® от години дава възможност на своите партньори и картодържатели да развиват и изживяват все по-незабравими моменти на събития – легендарните футболни мачове на UEFA, тенис турнирите Roland Garros и Australian Open, филмовите фестивали в Кан, Берлин и Венеция, топ музикалните награди в Европа и света – BRIT Awards, GRAMMY. В България от над пет години Mastercard подкрепя водещите фестивали и концерти на музикалната сцена в портфолиото на лидера в промоцията и организацията на концерти и музикални фестивали Fest Team. Заедно двете компании се стремят да повишат качеството и удовлетворението на феновете с топ предложения в музикалния календар, дигитални решения за плащане и програми за лоялност.

През 2024 г. Fest Team, с подкрепата на Mastercard, предлага атрактивен бленд от гост-звезди и изживявания за различни целеви групи, интереси и стилове в топ сцените на страната:

партньорската програма на fest team и mastercard®

Fest Team и Mastercard с радост обявяват партньорската програма, в която музикалните фенове могат да се възползват от ексклузивни предложения – предварителни продажби за събития, преференциални цени на билети за избрани събития, възможност за кешбек при покупка на храни и напитки по време на нашите събития. Не пропускайте да се запознаете с информацията на специалната страница на програмата, където ще получавате най-актуалната информация за текущите предложения.

хубавите спомени са безценни

Хубавите спомени са безценни: почти всеки 4 от 5 души са убедени, че разходите, направени за изживявания обикновено, ако не и винаги, си заслужават. Представителното допитване на Mastercard „Икономика на изживяванията 2024“ показва още кои са държавите, в които хората дълбоко вярват, че това са най-добре похарчените средства – България се оказва на 2-ро място с цели 86% от населението, готови да приоритизират специалните моменти, когато определят бюджета си.

Според най-новото проучване на Mastercard в Европа Еxperience Economy 2024*, все повече потребители предпочитат да инвестират средствата си в изживявания, вместо във вещи. 9 от 10 (или 88%) от запитаните са заделили повече средства, отколкото през 2023 г., за да посетят специални събития в сферата на кулинарията, спорта, музиката или киното. Над половината – 55% – планират да похарчат повече за изживявания, в сравнение с преди, а 78% споделят, че правят това с убеденост, че си заслужава. Средно 35% от запитаните българи намират, че концерт на любимата им банда или посещение в световен ресторант има огромен ефект върху целия им живот.

  • 63% oт българите планират да харчат за пътешествия през ваканциите си, като 5 от 10 биха пътували до друга държава, за събитие в сферата на техния интерес – например концерт
  • Средно 34% планират да се занимават със спорт и отдух на открито или в спа центрове и потвърждават, че предпочитат да споделят тази изживявания с близки и да трупат обогатяващи спомени за цял живот
  • 58% българи намират за най-важна възможността да запазят мига на снимка или видео, а 41% си пазят за спомен билет и мърчандайз

Допитването подкрепя и анализа на бизнес данните на Mastercard Economic Institute (MEI) “Travel Trends 2024**”. Наблюдаваме рекордни нива в глобалния туризъм. Нивата от предпандемичната 2019 г. са вече надминати с 21%, включително пътуващите прекарват средно по два дни повече в дестинацията, която са избрали. Броят на нощувките в Европа възлиза на 2,91 млрд престоя през 2023 г., в сравнение с 2,88 млрд през 2019 г. Категориите, в които хората харчат най-много са туризъм и пътешествия, кулинарни изживявания в ресторанти и на специални фестивали, приключения на открито, концерти, кино фестивали и почивки в уелнес категорията – по правило – в компания или семейно по повод. Над 23% повече обем в трансакциите могат да бъдат наблюдавани в градове с големи събития и концерти, което свидетелства за безпрецедентен положителен ефект и полза за местната икономика от т. нар. „туризъм в търсене на изживявания“

* В проучването на нагласите на потребителите за покупка на изживяване в различна сфера на интерес от 2024 Experience Economy, Mastercard включи 16,141 потребители от 20 държави.
** Mastercard Economics Institute 2024 analysis of aggregated & anonymized switched consumer volumes, official data from Eurostat, anonymized leisure flight booking data, SpendingPulse Destinations ending March 2024.